Extra

woensdag 14 maart 2018

And onwards

Eindelijk...
Dit is de derde poging van het maken en de tweede poging van het verven. Moeilijk om de juiste kleur groen te vinden.
De pootjes zijn gewoon zwart gemaakt met een Marker, de koperen bandjes zijn koper plakfolie, had ik over van mijn allereerste poging verlichting te realiseren met Cirkit. In het echt ziet er niet geweldig uit, maar op zo'n foto (de helft zie je niet) is het een aardige Cooker geworden.
De mat had ik op de beurs gekocht.

De verdiepingvoer zit nu vast, dus ik kan eindelijk door met de bovenverdieping, in mijn hoofd begint het al vorm te krijgen.

Boven komt één tussenwand, daar moet een deurtje in. Ik had al besloten geen scharniertjes meer te gebruiken, ook deze krijgt een pin aan de bovenkant en eentje aan de onderkant.
Gesneden uit Balsahout.

Compleet.
Het raamwerkje om de deur zit te strak, als daar nog lak overheen moet past het helemaal niet meer.
Dus die moet overnieuw.
Dan kan ik het gat in de wand zagen en de wandbekleding gaan verzinnen, waarschijnlijk lambrisering met aan de bovenkant gewoon verf.

2 opmerkingen:

  1. I like your cooker. :) It has a utalitarian feel that works in this kitchen. :) The copper trim was a good idea.

    BeantwoordenVerwijderen