Extra

woensdag 7 februari 2018

Wachten op de zon - Waiting for the sun

Omdat ik wacht op de poppenhuisbeurs komend weekend heb ik wat kleine klusjes gedaan.
De keuken had nog een kraan nodig.

Van gestript elektriciteitsdraad een stukje bekleed met krimpkous. Aan het begin en eindstukje kon ik drie stukjes kous over elkaar heen 'krimpen' voor de verdikking. In de gesso gezet. En daarna met wat zilververf gelakt.
De gesso was nog niet helemaal droog, maar ik vind het effect wel aardig.

Ook een knop gemaakt waarmee je het water aan en uit kan zetten. De scharniertjes op het keukenblok zijn gemaakt van afgeknipte spijkertjes. Met moeite op hun plaats geplakt... Dat was een uitdaging voor mijn 20-20 vision (not).

De delen aanrechtblad liggen nog los: de gootsteen heeft nog een afvoer nodig.
Hoop ik te vinden op de beurs...
Ook zoek ik ledlampjes of iets dergelijks voor het keukenplafond en fineer om de vloer op de eerste verdieping te kunnen maken.
Ik wil zo graag een echte visgraatvloer maken...

En vandaag voor het hakblok een bijl (voor de kippenbouten) en een groot mes gemaakt. Bierblikje open geknipt en prutselen maar. ;-)

Eigenlijk moet ik ook een kip maken, haha.

1 opmerking:

  1. I love how your kitchen is coming together and that you are making all the little details. :) The Axe and knife are wonderful.

    BeantwoordenVerwijderen