Extra

zondag 15 oktober 2017

Poppenhuisbeurs in De Broodfabriek

Mijn maatje heeft al proeftegels gedraaid. Het marmeren is goed gelukt. Als ik weet hoe groot de badkamer wordt mag ze aan de slag. Vanochtend 'kreeg ik door van boven' dat Margot in de keuken een schouw heeft voor haar kookstel, dus ook tegelen. En dán heeft ze in de slaapkamer daarboven natuurlijk een open haard. Genoeg om over na te denken.

Hieronder een voorbeeldje van wat we op de beurs zagen:

 Impressie van de beurs:


Mijn aankopen:






Handgemaakt door Ineke...




Schilderijlijsten voor de gang op de eerste verdieping, gemaakt van 'glasgips'.




Een Kerstster gemaakt door mijn overbuurman, Jan van den Doel.




Staand lampje met reservebolletjes, snoertjes en verdeeldoosjes. Al mijn aankopen: 50 euro...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten